czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster Award

Zostałam mianowana do tej nagrody przez http://a-tak-szczerze-mam-wyjebane.blogspot.com/





1.Jak się nazywasz?
Alicja XD
2.Ile masz lat?
Piękne 14 :D
3.Jak zaczeła się twoja przygoda z One Direction?
Początkowo ich nie lubiłam wyzywałam itd. ale potem włączyłam sobie ich piosenki, do dzisiaj pamiętam jak przy nich zasypiałam i nie zasnęłam dopóki nie zgadłam wszystkich imion. Pamiętam, że  według mnie mieli takie same głosy
4.Twój ulubieniec z 1D?
Hm... szczerze nie  mam ulubieńca jak dla mnie wszyscy są tacy sami,. może nie pod względem charakterów, ale kocham tych czubów tak samo XD
5.Co myślisz o Haylor?
Szczerze to za bardzo nie lubię Taylor, ale jeśli sprawia, że Hazz jest szczęśliwy to nic nam do tego prawda?
6.Z kąt pochodzisz?
Dolnośląskie górą!
7.Twoje hobby?
Rysowanie, pisanie opowiadań, czytanie, stylizacja np. dobieranie kompletów
8.Jak byś chciała żeby wyglądał twój pokój?
Przestronny z kanapą i stoliczkiem z beżowymi ścianami i ciemną, drewnianą podłogą. Łóżko wygodne i telewizorek z komputerkiem XD
9.Ulubiona piosenka(max 3)
They Don't know about us
The Script ft. Will.i.am - Hall of Fame
Demi Lovato - Fix a Heart
10.Za co kochasz One Direction?
Za to, że są takimi debilami, za ich muzykę dzięki której zło świata nie jest takie straszne i wiele wiele innych rzeczy
11.Jesteś...(dokończ zdanie)
Jestem nie śmiałą osobą, ale wśród bliskich przyjaciół potrafię być takim debilem jak chłopcy z 1D XD

A więc to były moje pytania ja nominuję wszystkich czytelników czy tego chcą czy nie, niestety nie wiem jakie macie blogi, więc wam tego nie wyślę, ale mam nadzieję, że to przeczytacie i mi odpowiecie XD

Wasze Pytania:

1. Jak się zwiesz?
2. Skąd pochodzisz?
3. Twoje Hobby?
4. Za co kochasz 1D?
5. Czy szanujesz ich dziewczyny i domniemaną dziewczynę? (Eleanor, Danielle, Perrie, Taylor)
6. Czy przeszkadza ci to, że Harry dużo ostatnio czasu spędził z Taylor, a mniej z chłopcami?
7. Czy gdyby 1D się rozpadło, czy bys znalazła innych idoli a o ich piosenkach zapomniała_
8. Co ci się w sobie najbardziej podoba, a co najmniej? Czemu?
9. Jakie są twoje trzy ulubione piosenki? 
10. Jesteś...?(dokończ zdanie) 

MAM NADZIEJĘ, ŻE ODPOWIECIE NA TO XD

6 komentarzy:

  1. Nominuję cię do Libster Award XD
    Więcej na http://musicismydrugstorybyneversayneverlove.blogspot.com/2012/12/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej. Odpowiadam na twoje pytania:

    1. Gosiaa
    2. Małopolska rządzi ! Ale wolałabym Londyn <3
    3. Muzyka
    4. Za wszystko. Za ich zachowanie, głosy, wygląd i ogólnie za wszystko.
    5. Eleanor, Danielle, Perrie - Kocham ! <3 Taylor... Nie zbyt za nią przepadam, ale jeśli daje szczęście Harremu, mogę ją znosić. ;)
    6. Trochę. Ona za nim wszędzie łazi! No bez przesady -,-
    7. NIE!!
    8. Najbardziej moja zryta bania ;D, a najmniej nogi. Nie lubię ich...
    9. "Turn your face" Little Mix,
    "Give me love" Eda Sheerana
    "Little Things" One Direction.
    10. Jestem Directionerką, szaloną dziewczyną z wielkimi marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turn Your Face jeny jak ja kocham tą piosenkę! <3

      Usuń
  3. http://larry-opowiadanie.blogspot.com/2012/12/liebster-awards.html

    Kolejna nominacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię Taylor, bo wydaje mi się, że tylko zgrywa taką miłą !

    OdpowiedzUsuń