wtorek, 1 stycznia 2013

Libster Award (2)



Nominacja od http://larry-opowiadanie.blogspot.com




1.       Ile masz lat?
2.       Która dziewczyna chłopców jest twoją ulubioną? (Danielle, Eleanor, Perrie)
3.       Chciałabyś zmienić swoje imię? Jak tak, to na jakie?
4.       Ulubiony owoc.
5.       Ulubiony bromance.
6.       Ulubiona piosenka (nie tylko 1D)
7.       Masz twittera? Jeśli tak to podaj nazwę J8.       Facebook vs. Twitter?
9.       Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie?
10.    Twoja ulubiona cecha, która cię określa?
11.    Jeśli koncert One Direction miałby odbyć się w Polsce, gdzie najlepiej (miasto)

1. 14 XD
2. Szczerze? Niezbyt potrafie wybrać każda z nich jest na swój sposób słodka, uwielbiam Perrie bo jestem mixer i kocham jej głos, Danielle jest przesłodka i wierzę, że kiedyś się ożeni z Liamem, a Eleanor jest taka, która uszczęśliwia lou jest miła, ale nie pozwoli się stłamsić, przez jakieś głupie fanki.
3. Lubię swoje imię, ale wolałabym angielską wersję XD Alice, wszyscy do mnie mówią Alicja w Krainie Czarów, ale ładniej brzmi Alice in Wonderland ^^
4. Nektarynka, zdecydowanie
5. Larry XD Tylko od razu mówię, że jako przyjaciele, a nie jako para XD
6. Turn Your Face - Little Mix / The Script ft. Will.I.Am - Hall of Fame / One Direction - Over Again (solówka Nialla mnie w tej piosence zabija *.*)
7. Mój prześliczny twitter @Alice1SS
8. Zdecydowanie ludzie z twittera i informacje i gdy z Facebooka ---> Gdyby istniała taka strona zdecydowanie byłabym jej członkiem XD
9. Kochana siostrzyczka, która jest ode mnie 7 lat starsza XD
10. Chyba to, że zwykle potrafię ukryć swoje uczucia, że gdy jestem smutna, potrafię udawać osobę wesołą XD
11. WROCŁAW!!!!!



 A JA WAS PROSZĘ BYŚCIE ODPOWIEDZIELI NA TE SAME PYTANIE (BO SĄ BARDZO DOBRE XD) POD TYM POSTEM XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz