wtorek, 22 stycznia 2013

konkurs (PRZYPOMNIENIE)


Przypominam o konkursie:

podsyłajcie mi opowiadanie (link) one-shot swój, lub coś innego związanego z 1D (np. może być też wiersz, jak lubicie pisać XD) prace wysyłacie na alison123456798@gmail.com lub, jeśli ktoś ma sam link to wysyła go pod tym postem jako komentarz, a także odpowiedź do dalszego pytania. - nagrodą będzie opublikowanie na wszystkich moich blogach linku do opowiadania lub całego one shota, lub czegoś innego.
Prace, linki przysyłać  do 30 stycznia, jeśli wygracie to wam odpowiem i wstawie linka, jeślie się zgodzicie XD

1st: opublikowanie, dodanie linku w co najmniej 10 postach + dodawanie linka na mojego twittera i reszcie opowiadań XD
2nd: opublikowanie, dodanie linku w co najmniej 5 postach
3d: opublikowanie dodanie linku w co najmniej 3 postach.

ps. Niedługo kolejny spam imaginami, zamierzam zabrać się ostro za czytanie i podesłać wam moje ulubione XD (na razie zakaz na kompa, więc cicho sza (!), że na nim jestem XD

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Libster Award. U mnie na blogu poznasz pytania. http://little-things-about-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę zgłosić swojego bloga? :) jeśli tak to masz tu link: http://as-long-as-breathe.blogspot.com/. jeśli nie, proszę, odpisz w komentarzu pod nowym poście na tym blogu, przyślę ci jakiś jednopart :) z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam ci na maila treść imagina, ale link do strony, na której pojawiają się moje imaginy, również załączyłam.
    Bises,
    Cece.

    OdpowiedzUsuń