niedziela, 1 grudnia 2013

Liebster Award

Dostałam od http://problems-are-part-of-life.blogspot.com
btw.: Polecam blog, właśnie mnie zainteresował i chyba zamierzam zacząć czytać :D
http://my-happiness-is-very-sad.blogspot.com/2013/07/prologue.html <-- Pierwsza część :D


Jeśli pozwolicie to tylko odpowiem, za dużo już wszystkiego było!

1. Twoje największe marzenie?
Zamieszkanie gdzieś daleko stąd, najchętniej w L.A. lub Londynie :D
2. Co byś zrobiła dla biletu ulubionego zespołu?
Prawie wszystko, przecież nie będę się puszczać :P
3. Hejtujesz coś?
Nie wyznaje zasady, że jak czegoś nie lubię to trzeba od razu hejtować :P
4. Dużo Czytasz?
Na pewno więcej niż przeciętna nastolatka :PP
5. Dlaczego akurat blog o tym?
To jest dla mnie rodzaj, że sama mogę czytać i chciałam się podzielić z innymi czytelnikami co sama lubię czytać i jak znajdę jakiś genialny one-shot żeby mógł być rozpowszechniony :D
6. Coś czego nikt o tobie nie wie?
Ummm nie ma za dużo takich skrytych rzeczy! Ale mogę tutaj wyznać w sekrecie, że nigdy nie miałam chłopaka i się nie całowałam jakoś specjalnie z nikim, jedynie z przyjaciółmi przy "studencie" lub czymś takim :P
7. Jakich komentarzy udzielasz?
Jakich udzielam komentarzy.... zwykle dyplomatycznie podchodzę do wszystkiego chyba, że druga osoba zaczyna działać mi już na nerwy :D
8. Kim jesteś w swojej rodzinie? Jaką rolę odgrywasz?
Cóż jestem młodszą siostrą, która ma 15 lat?
9. Co byś w sobie zmieniła?
Wszystko! Jestem straszliwie okropna! Chciałabym być chudsza chociaż trochę, ale nie tak jak anorektyczka *ciarki przeszły*
10. Czego nienawidzisz?
Nienawiść to mocne słowo, więc użyję słów, bardzo nie lubię: Wrednych ludzi
11. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
Widzę siebie na studiach i uczącą się z chłopakiem do egzaminów :D

1 komentarz: