środa, 14 sierpnia 2013

UGGHHHHH

LUDZIE PO RAZ OSTATNI TO NAPISZĘ JA TYCH IMAGINÓW NIE PISZĘ! JA JE TYLKO CZYTAM, ALE STWIERDZIŁAM, ŻE DUŻO LUDZI CHCIAŁOBY MIEĆ TAKIEGO BLOGA KTÓREGO PROWADZI CZYTELNICZKA, A NIE AUTORKA! BŁAGAM NIE PISZCIE DO MNIE, ŻE MAM TALENT TYLKO AUTORKI DOBRZE?!??!

ughhh przepraszam bardzo, ale teraz mam trudną sytuację w domu, mój piec ma raka i mnie to trochę wkurza, bo potem dostaję jakieś wiadomości, że kradnę im pracę chociaż wszem i wobec mówię, że ja tego nie piszę!

3 komentarze:

  1. Przykro mi z powodu psa... mam nadzieje że no wiesz... wszystko będzie dobrze... :/
    Pozdrawiam Czytelniczka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozumiem że tylko je czytasz :)
    Proszę zrób to dla mnie, dla anonimka kontynuuj bloga proooooszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla ciebie kochanie moge znaleźć kilka one-shotów jeszcze xx i dziękuję, że ktoś rozumie!

      Usuń